En bagstiv Anine lyver om en graviditet for at undslippe arbejdsopgaverne hos Meny. Men snart har hele arbejdspladsen modtaget den gode nyhed. På samme tid opdager Julie og Madde, at de måske har ødelagt en tidligere lærers liv. Nu vil de undskylde.