Jagtsæson
Den nyligt fraskilte singlemor Eva tager på wellness-weekend med barndomsveninden Marlene, for at hjælpe hende gennem sin midtvejskrise.
Den nyligt fraskilte singlemor Eva tager på wellness-weekend med barndomsveninden Marlene. Med på turen er også Isabella, som maser sig på for at overtage rollen som bedsteveninde for Marlene.