For Love & Honey
Biavleren Eva afdækker en gammel fresko. Den besøgende arkæolog Austen mener, at den er nøglen til hans forskning.
Biavleren Eva afdækker en gammel fresko. Den besøgende arkæolog Austen mener, at den er nøglen til hans forskning, og Eva hjælper ham på hans rejse på tværs af Malta.