The Warrior Class
Et mord nær en amish farm skaber splid mellem kinahoerne og amish-folket. Da de efterforsker forbrydelsen på kinahoernes område, konfronteres Lucas og hans sheriffer pludselig med usamarbejdsvillige bandemedlemmer. Lucas får en uventet gæst.