Bastille Day
Michael Mason er en amerikansk lommetyv i Paris, der jages af CIA, efter at han har stjålet en taske med mere end blot en tegnebog. Sean Briar, som er agenten, der håndterer sagen, indser inden længe, at Michael blot er en brik i et meget større spil.