Mission: Impossible - Ghost Protocol
Ingen plan. Ingen støtte. Intet alternativ. Agent Ethan Hunt og hans elitehold må gå under jorden, da et bombeattentat mod Kreml stempler IMF som terrorister. Mens de prøver at rense deres navn, afdækker holdet et komplot, der skal udløse atomkrig.