Jack Reacher
Da en forfærdende forbrydelse begås, peger alle beviser på en mistænkt i forvaring, som har én ting at sige til sit forsvar: Få fat i Jack Reacher!
Da en forfærdende forbrydelse begås, peger alle beviser på en mistænkt i forvaring, som har én ting at sige til sit forsvar: Få fat i Jack Reacher! Loven har sine grænser, men det har Reacher ikke, da han møder en uventet fjende i kampen for sandheden.