Sicario 2: Soldado
Narkokrigen på grænsen mellem USA og Mexico er eskaleret, fordi kartellerne er begyndt at smugle terrorister over grænsen til USA.
I krigen mod narko er der ingen regler, og da kartellerne er begyndt at smugle terrorister over grænsen til USA, beder FBI-agent Matt Graver den hemmelighedsfulde Alejandro, hvis familie blev myrdet af en kartelboss, om at optrappe krigen.