Bullets and Tears
Sæsonfinalen. Drevet af smertefulde minder ruster Lucas og Carrie sig til deres livs kamp mod en hævngerrig Rabbit og hans nådesløse soldater. I Banshee beviser Rebecca sin loyalitet, da Proctor vender hjem.