Homecoming
I New York opsøger Job en præst med forbindelser til Rabbit og får problemer. Carrie og Gordons forhold udsættes for nye prøvelser. Lucas og Carrie forbereder sig på et storstilet opgør, og det samme gør en NYPD-kaptajn fra deres fortid.