Jack Reacher: Never Go Back
Da major Susan Turner anholdes for forræderi, kaster den tidligere efterforsker Jack Reacher sig ud i den vanskelige opgave at bevise hendes uskyld. Men han ender med at afsløre en chokerende sammensværgelse.