Olympus Has Fallen
Det Hvide Hus angribes af en gruppe toptrænede og skruppelløse terrorister, der på samme tid kidnapper præsidenten. Men da angrebet udspiller sig for fuld kraft, befinder Secret Service-agenten Mike Banning sig i Det Hvide Hus.