Maradona and the Tentacles of the Mafia
Dette afsnit fortæller historien om Maradonas forhold til Camorra og hans venskab med klanchefen Giuliano, som introducerede ham til en verden bestående af luksuriøse måltider, fade med hvidt pulver og prostitution.