Historien fortsætter, da mafiaen vender Maradona ryggen, da han scorer et ”forræderisk” mål for Argentina mod Italien, hvorefter de ryger ud af VM. Maradona må forlade landet på et tidspunkt, hvor hans kokainforbrug er skyhøjt.