Sex, Lies and Death in Sao Paulo
Daniel Corrêa Freitas, den tidligere spiller for det brasilianske landshold, bliver fundet afklædt, torteret og uden sit hoved i en skov. Dette afsnit undersøger det perverterede mord begået af den velhavende forretningsmand Edison Brittes.