The Pelicot Rape Case
Vi ser nærmere på retssagen mod franske Dominique Pelicot, manden der bedøvede sin kone Gisèle og fik over 70 mænd til at voldtage hende. Hvordan slap han afsted med det så længe, og hvordan blev han sådan et monster?