Aitor Zabaleta, Killed on the Front Line
Dette afsnit beretter historien om Aitor Zabaleta, der var en fodboldfan, der mistede livet på grund af vold fra andre fans kort før en UEFA-kamp. Hans synd var at bære rivalernes farver, og straffen var et knivstikkeri, der endte hans liv.