Danskerdrabet i Oslo
Den 24. juni 1974 blev den danskfødte diplomatfrue Anni Nielsen Iranzo slået ihjel i sit eget hjem i Oslo - og man har den dag i dag stadig ikke dømt nogen i sagen.