Planting Roots in Plant City
Et par og deres traktorelskende barn er ivrige efter at slå rødder i deres nye skovområde, og de har en klar vision for deres nye hjems finish. Nu får Mika og Brian til opgave at levere et hjem, der overgår deres forventninger.