Neutral Glam
Efter at have boet i et historisk hus med et væld af problemer, vil en familie brede sig et nyt sted uden vedligeholdelsesproblemer. Mika og Brian får til opgave at skabe deres nye hjem med rigelig opbevaring og brugerdefinerede funktioner.