Nine Labs Under One Woof
Et par og deres ni hunde har hårdt brug for et hjem med masser af plads til hele kuldet. Da syv af hundene midlertidigt opholder sig hos sine forældre, ved Mika og Brian, at det er afgørende at levere dette hundevenlige drømmehjem hurtigt.