Hot Rods and Dream Homes
Et kærestepar deler en gensidig kærlighed til familie og biler og ønsker et særligt tilpasset hus til store familiemiddage. Mika og Brian bliver udfordret til at gøre deres drøm til virkelighed og skabe et hjem, de kan nyde i mange år fremover.