Home SWEET Home
Med en stor, sammenbragt familie og en bagværksvirksomhed, der blomstrer, er der ikke længere plads nok i et pars hjem i 1970'er-ranchstil. Mika og Brian skaber et drømmehjem, hvor der er plads nok til at bage, og hvor familien har plads til gæster.