Around the World in 100 Days
Et par amerikanske militærmedlemmer har boet over hele verden, og nu er de klar til at slå rødder. De er i øjeblikket i Sydkorea og vil ikke kunne se deres hus før afsløringsdagen, så der er pres på Mika og Brian for at levere deres drømmehjem.