Love and Friendship
Lady Susan Vernon tager ophold hos sin svigerfamilie på deres gods og er fast besluttet på at finde en mand til sin datter, Frederica – og sig selv.
Lady Susan Vernon tager midlertidigt ophold hos sin svigerfamilie i deres gods. Under sit ophold er hun fast besluttet på at finde en udkåren til sin datter Frederica – og sig selv, naturligvis.