Paging Mr Darcy
Da en alt for seriøs forsker deltager i en årlig Jane Austen-konference, indgår hun en aftale med manden, der spiller Mr. Darcy.
Da en alt for seriøs forsker deltager i en årlig Jane Austen-konference, indgår hun en aftale med manden, der spiller Mr. Darcy, og oplever både hendes perspektiv og hendes hjerte ændre sig.