Love, Fall & Order
Da Claire tager hjem for at redde den årlige efterårsfest på sin families farm, slår der gnister med en gammel rival.
Da Claire tager hjem for at redde den årlige efterårsfest på sin families farm, slår der gnister med en gammel rival – som også er advokaten, hun nu står over for i retten.