Umlčte Šeptače
Stále paranoidní obyvatelé Alexandrie se kvůli Šeptačům rozčílí a svůj strach si vybijí na Neganovi. Mezitím v Hilltopu skupina řeší nečekaný problém ohledně bezpečnosti.