Tříska
Eugene, Ezekiel, Yumiko a Princezna jsou zajati a rozděleni tajemnými vojáky, kteří je obklíčili na nádraží. Princezna trpí klaustrofobií a narůstající úzkostí, bojuje se vzpomínkami na svou traumatickou minulost a plánuje útěk.