Svou cestou
V nejkřehčím bodě svého přátelství se Daryl a Carol dostanou na rozcestí a rozhodnou se rozdělit. Carol se vrací do Alexandrie, zatímco Daryl zůstává na cestě a každý z nich přechází do vlastního režimu přežití.