Najdi mě
Daryl a Carol objeví starou chatu, která Darylovi připomíná dobu, kdy byl po Rickově zmizení mimo skupinu. Prožívá bolestné vzpomínky na setkání se zdrženlivým přeživším a na toxické události, které posílily jeho vztah s Dogem.