Ještě jedno
Gabriel a Aaron hledají s pomocí Maggiiny mapy jídlo a další zdroje, které by mohli přivézt do Alexandrie. Jakmile zkontrolují ještě jedno místo, najdou skrýš. Jejich sebedůvěra je narušena a optimismus vezme za své, když jsou vystaveni těžké zkoušce.