Všude dobře, doma nejlíp
Maggie se k Neganovu zklamání vrátí. Zkoušky, kterými si prošla od jeho odchodu, ztížily život jí i jejímu synovi. Když ji dostihne minulost, musí Daryl a Maggie nečekaně bojovat s neviditelnou a neznámou hrozbou.