Turecko
Diego se vydává do starověké Mezopotámie za šéfkuchařkou jménem Ebru Baybara Demir, která využívá sílu gastronomie k proměně společnosti a povzbuzuje pěstitele k návratu k tradičním zemědělským metodám.