Finsko
Život za polárním kruhem se přizpůsobil extrémním podmínkám, které krajinu a její zdroje na dlouhé měsíce pohřbí pod silnou vrstvou ledu a sněhu. Šéfkuchař Albert Francch odhaluje chutě této krajiny s omezenými zdroji.