Srbsko
Diego navštíví Bělehrad a setká se s šéfkuchařem Vanjou Puskarem, zakladatelem New Balkan Cuisine, který mu ukáže, jak je důležité zapojit se a pomáhat prostřednictvím jídla. Diego zjišťuje, jak mohou iniciativy obyvatel změnit města k lepšímu.