Chorvatsko
Vydejte se na cestu s Anou Grgic, šéfkuchařkou legendárního záhřebského hotelu Esplanade, která se věnuje pokladům Jaderského moře. Diego navštíví několik projektů, které monitorují spotřebu mořských plodů s cílem zachovat rovnováhu ekosystému.