Island
Island začal využívat svou sopečnou činnost k výrobě čisté energie. Ze smrtelné hrozby se tak stal klíčový zdroj. Šéfkuchař Gísli Matt vybudoval restauraci na sopečném popelu, který před půl stoletím srovnal jeho vesnici se zemí.