Bulharsko
Diego se vydává do kolébky fermentace, do nejchudšího koutu Bulharska. Zde mu oceňovaný šéfkuchař Filip Zahariev ukazuje, kde se rodí život a jaké ingredience jsou potřeba k tomu, aby se mu opět dařilo.