Zlý měsíc vychází
Elena, Damon a Alaric se vydají na Dukeovu univerzitu, aby prověřili Isobelin výzkum v naději, že najdou nějaké stopy týkající se rodiny Lockwoodových. A Stefan čelí novému nebezpečí.