Cestou vzpomínek
Stefan podnikne drastické kroky, aby zjistil skutečný důvod Katherinina návratu, a je šokován, když odhalí nová tajemství o tom, co se stalo v roce 1864. Damon se uchýlí k novým metodám řešení problémů s Masonem.