Tohle město
Lambreaux se dozvídá, že jeho rakovina se rozšířila. Delmond hraje s Terencem Blanchardem v New Yorku. Annie vyhrává s hitem "Tohle město" soutěž o píseň roku. Jeden z Batistových studentů se stane terčem násilí.