Stesk po New Orleans
Závěrečný díl. Colson dostane nabídku, aby se přestěhoval. Hlídači posílají Lambreauxe domů. Batiste vezme svého syna na koncert Dr. Johna. Hidalgo se vrací do Texasu. McAlary znovu navštíví svůj výmol, který je tentokrát ozdobený.