Yes we Can Can
Začátek čtvrté série. V New Orleans se slaví zvolení Baraca Obamy. Desautel otevírá svou vlastní restauraci Bywater. LaDonna přestavuje Gigi Bar. Vedoucí školního orchestru Batiste se zajímá o život svých studentů.