Západ slunce nad Louisianou
McAlary oslaví čtyřicítku. Bernette si dá pauzu v případu. Annie opustí svou kapelu. Lambreaux trvá na tom, že Delmond bude po jeho odchodu Velkým šéfem. Everett se vrací do New Orleans.