Sen skončil, je po všem
V Tree Hillu nastává čas konfrontací: Lucas se střetne s Peyton kvůli jejímu nepříjemnému chování k Lindsey a Brooke se postaví Victorii kvůli tomu, že se příliš vměšuje do Peytoniny nahrávací společnosti.