Reputace v sázce
Bert požádá Sheldona o pomoc na geologickém projektu, který se týká temné hmoty. Sheldon tajně souhlasí, ale je mu trapné přiznat, že pracuje s kameny. Když to Bert zjistí, dopadne to špatně. Raj si konečně vyrazí na rande s Ruchi.