Regenerace Protonů
Sheldon zjistí, že se začne znovu vysílat jeho oblíbený vědecký pořad z dětství. Zúčastní se konkurzu na hlavního hrdinu, Profesora Protona, ale dopadne špatně. Vyrazí za Willem Wheatonem, aby od něj získal pár cenných hereckých rad.