Extrémně otravná oslava
Sheldon a Howard plánují oslavu narozenin pro Amy a Halley. Ale ani v jednom případě to nedopadá podle jejich původních představ. Leonard dostane vánoční přání od svého bratra, kvůli kterému se začne nimrat ve všem, co se mu nepodařilo.