Manuál k dospělým dětem
Amy a Howard začnou spolupracovat na novém projektu. Jenže Sheldonovi a Rajovi se to nelíbí, protože Amy a Howard na ně najednou mají málo času. Svěří se Bernardette, která situaci využije k tomu, že se pokusí Sheldona uvrtat do Howardových povinností.